Succesvol communiceren op internet,
    hoe doe je dat?
      Planken vol boeken zijn er geschreven over internetstrategie en -marketing, over internet-techniek en e-commerce. Hoe bereik je je doelgroep? Hoe laat je ze elke keer weer terugkomen? En hoe krijg je ze interactief? Interessante boeken. Maar als je ze leest, bekruipt je wel het gevoel dat internet-communicatie heel, heel erg moeilijk is...  
    Het belangrijkste is de juiste persoon op het juiste
    moment op de juiste manier aanspreken.
      Dat klinkt eenvoudig, maar hoe doe je dat? Naar wie stap je toe als je je tien jaar oude autootje wilt verkopen? Naar je buurman, die net een nieuwe lease-auto van de zaak heeft gekregen? Of naar zijn zoon, die net zijn rijbewijs heeft en al aan je heeft gevraagd of je je oude auto niet wilt verkopen...  
    ZIC vertelt je hoe je dat aanpakt.
      ZIC weet door jarenlange ervaring:
    - waar je doelgroep op internet te vinden is
    - hoe en op welk moment je ze moet aanspreken
    - en hoe je dat succesvol kunt doen